>

Lelaki workhaholics ...

Anyonghasaeyo..

Pada pendapat uols yg bergelar wanita sukarkah mengikut rentak lelaki bekerjaya..?? Sama ada uols merana atau bangga berkekasihkan seorang lelaki kuat bekerja..?? Uols pilih lelaki yg masany dari pagi sampai ke malam hanya bekerja.. Atau uols senang dengan lelaki yg hanya buat kerja dari jam 8pagi hingga 5 petang sahaja.. Meranakah berkekasihkan lelaki yg kata " I bercinta dengan kerja.. No 1 kerja, no 2 kerja, no 3 barulah U.." Kena dengan sy memang lempang hang baru tau.. heh..! sungguh tak memahami kan..?? hihihii..

Kim Jaejoong ncem la.. hihihiii..

Benarkah lelaki yg terlalu mementingkan kerjaya, hidupny sepi tanpa cinta & ada kalany terkandas di tengah jalan..?? Kita selalu kata, manusia tiada yg sempurna.. Tuhan tidak akan menganugerahkan seseorang itu dengan selengkap - lengkap penghidupan.. Jika lebih cemerlang pada kerjaya, belum tentu pada cinta atau begitu sebaliknya..

Hrrmm.. Boleh pakai ke fakta ni..?? Kalau tidak mana mungkin lelaki sehebat Anuar Zain sehingga ke hari ni masih mencari & sering sahaja menemui jalan buntu tatkala mahu menjengah alam cinta.. Entah2 Anuar Zain tunggu sy tak..?? kehkkehkehhh.. Apa pun alasan lelaki2 ni beri jika mereka kata kerja no 1, mereka tetap kerja untuk masa depan serta untuk mencapai sasaran impian mereka.. Uols yg bergelar kekasih hati lelaki2 bekerjaya ni cubalah memahami sebaikny.. Takde ruginy pun.. hihihiii..

0 Budak Comel:

Post a Comment