>

Gaya Tersendiri Gaya Selebriti ..

Anyonghasaeyo ..


Manusia adalah makhluk ALLAH yg paling sempurna tetapi dalam masa yg sama kita akui tiada manusia yg dilahirkan sempurna.. Secantik mana pun seseorang pasti ada kekurangan begitu juga sebijak mana pun kita tetap ada yg kita tak tahu.. Kalau kita mahu bagus dalam semua perkara akhirnya kita tidak menjadi apa yg dapat dibanggakan.. Bak kata kawan sy, kalau kita miss knows all kita akan jadi jack of trades but master of none..


Seperti uols, sy juga ada saja yg tak kenanya.. Sebenarnya bukan kita orang biasa saja yg berasa itu tidak kena ini tidak kena malahan selebriti yg dipuja juga tidak terkecuali.. Mereka juga adalah orang biasa yg bijak menutup kekurangan diri & menyerlahkan kelainan yg lain..


Lee Min Ho & Park Min Young 


Persamaan mengenai kebanyakkan personaliti idola fesyen dunia adalah mereka peka akan diri mereka & mereka tidak takut untuk mencuba sebelum berjumpa dengan gaya yg sesuai dengan mereka.. Tidak terkecuali juga kita, kita kena ada personal style yg boleh menjadi pakej dalam membentuk personaliti kita.. Ia harus bermula dari dalam diri siapa uols & siapa uols mahu menjadi siapa..? Namun sebaiknya jadilah diri sendiri dengan personaliti yg hebat serta mengagumkan..


Biarlah apa orang kata, kita mesti berusaha untuk tampak sempurna.. Jika kita perlu berlakon, maka berlakonlah.. Tetapi tentukan lakonan itu hidup seperti mana kehidupan kita seharian.. Jadi diri sendiri atau Lee Min Ho atau Park Min Young.. hikhikhik.. Apa2 pun uols tahu apa yg uols mahu kan.. Ye tak..??


0 Budak Comel:

Post a Comment