>

Silent reader, teman bicara, terima kasih..


Salam.. 

Silent reader. Seronok kan jadi silent reader? Saye pon ade hobi camtu. Its was like "saye perati je awak ni" hahaha.. Tapi terima kasih lah ye. Kalau yang comment tu saye tk publish pasti ade sebab nye. Kalau boleh tolong kenalkan diri ye. Lagi seronok berkawan dari jadi 'anonymous' 


Kepada yang bagi kata semangat tu pon terima kasih. Tu pon berkat ade yang pinjamkan mata tuk bace segala luahan saye. Cc to : Syafa, pacik and paan. Hahaha.. Cuma janganlah kate saye ni inspirasi la bagai. Saye manusia penuh silap. Tk layak nk jadi inspirasi sesape pon. Maaf, itu pengakuan jujur. Hehehe.. 


2 comments:

  1. Salam... Saya bukan xnak kenal kan diri.. Maaf.. Saya terjumpa blog awak masa saya tengah cari nama baby untuk kawan saya.. Search kat google tbe2 kuar link blog awak.. Saya baca.. N terus nak baca.. Maaf lagi sekali.. Klau awak x kisah kite berkawan.. Im happy for it. Jalan hidup awak.. Semua tu memg x mudah.. Harap awak balas .. Tq..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ouh orait then. Thanks anyway cik nurul.

      Delete