>

Welcome back Nichkhun..

Anyonghasaeyo...

Nichkhun 2PM akan membuat kemunculan semula melalui 'Dream KOICA' sebuah program sukarelawan MBC.. yeahhh..!! Sape peminat Nichkhun macam sy sedia maklum kan yang dye mengambil cuti musim panas selepas dye didakwa memandu di bawah pengaruh alkohol dalam darah tahap 0,056% pada 24 Julai lalu & mengakibatkan satu kemalangan kecil berlaku pada perjalanan pulang ke rumah.. Dan dye pon dah minta maaf & membayar 4 Juta dengan mangsa tu.. Kiranye dye tau tu salah dye kan.. hurm..


5 Oktober lepas nichkhun berangkat pergi ke Tanzania.. Nichkhun yang disertai oleh pasukan 23 sukarelawan & 5 selebriti, termasuk Taecyeon 2PM & pelakon Kim Hyuk, Lee Tae Ran, & Park Sun Woong.. Dorang ni akan membantu 400 penduduk di kawasan itu, yang tidak mempunyai akses kepada elektrik atau air yang mengalir.. Dorang akan kembali ke Korea pada 21 Oktober ni..


Yeahh..! Akhirnya Nichkhun kembali lagi..! Sesiapa sahaja boleh membuat kesilapan kan & kemudian rasa bersalah serta menyesalinya.. Cara Nichkhun mengakui kesilapan dye dan meminta maaf untuk ia adalah dengan melakukan kerja-kerja sukarelawan.. Satu contoh yang baik untuk belia & orang lain.. I'm proud to be a hottests..! You're one awesome Nichkhun..!

3 comments:

  1. wahh welcome back.. even ena tak minat dia dan korea, sekurang2nya nak tahu juga tetang dunia right2... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngeee :p betul tu ena.. thanks singgah sini..

      Delete
  2. tak berapa mgenalinya.
    Apa pun nice info TA dah mula nak kenal

    ReplyDelete