>

Test sora jap..

Hye Ouls..

Sy tetiba je rasa nk test nyanyi 1 lagu yg agak best gak lirikny.. Sori bkn sy nk nyanyi sgt pn.. Nk tulis lirik lagu tu je.. Uols tau x..?? Dlm 1 hari ni sy asyik nyanyi lagu ni je.. Byk kali pn sy ulang dgr lagu ni lam mp3.. ehe..

Uols tau lagu 'Izinkan Selamanya Namamu Dihati' dari kumpulan EYE.. Lagu memang sesuai utk 'dia'.. Tp sy xnak simpan dier lam hati sy la.. ehe.. Dh2, baik lyn lirik lagu ni..

IZINKAN SELAMANYA NAMAMU DIHATI

Telah aku terima takdir dari yg ESA
tertusuk sembilu pedih hati terluka
terkubur impian kita bina bersama
terlerai sudah ikatan cinta

Baru aku sedari siapa diri ini
sebalik suratan cahaya cinta yg suci
sedalam renungan terlihat dalam diri
hakikat cinta yg sejati

Ku turutkan cahaya di hadapan berliku
keyakinan di dada mengiringi langkahku
jalinan bahagia iringan doa restu
di dalam jiwa cinta yg satu

jalanan yg berduri tetap aku gagahi
biar gunung yg tinggi pasti kan ku daki
detik-detik kenangan segar buat pedoman
sepanjang jalan taman impian

salam sejahtera kepada dirimu
semoga berbahagia tanpa aku
izinkan selamanya namamu di hati
biarkan selamanya aku begini..


Akhirny abis jugak sy nyanyi.. ehe.. Kt bawah ni pulak penyanyi asal lagu ni.. Sy penyanyi bilik air je.. ehe..

0 Budak Comel:

Post a Comment