>

Katakan Cinta ...

Anyonghasaeyo ...


Wo ai ni, I Love U, Aku cinta padamu , Naan unnai kathalikaraen, Saranghaeyo & Aishiteru .. Ha, mcm lagu TIGA KATA nyanyian KRU pulak dah .. ehe.. Semua ni ucapan kasih & cinta namun ianya tidak terhad di situ je .. Kadangkala perkataan itu membawa maksud yg lain dlm menganggap tiga kata itu sesuatu yg besar pengertianny ..
Byk cara & perkataan yg boleh uols luahkan utk mencorak kelainan dlm hubungan cinta .. Yang penting keikhlasan .. Sy bg contoh ayat2 cinta ni ..

* Aku mengasihimu ..

* Aku menghargaimu ..

* Siapalah aku tanpa dirimu ..

* Aku mahu dengan mu selamanya ..

* Aku akan jadi lebih baik dengan mu ..

* Aku bersyukur kerana adanya kamu ..

* Kamu kekuatan ku ..

* Kamu anugerah paling berharga ..

* Kamu melengkapi hidupku ..

* Kamulah inspirasiku ..


Huuhaha .. Sy gelak xhengat lagi .. Punyalah loya tekak sy baca apa yg sy sendiri taip .. ehe.. Sy sering dgr ayat2 cinta camni dlm drama/filem cinta yg sy tonton la .. Kalo sy sndiri nk ucapankan maaf lh .. Memang x terucap .. Apa2 pun buat ouls xslh sekali sekala jiwang kan ..?? ehe..

0 Budak Comel:

Post a Comment